سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سئو وب سایت,بهینه سازی وب سایت


ارسال شده توسط مظاهری در 103/5/6:: 1:44 صبح
شستشوی کفپوش سالن ورزشی

نظافت سالن ورزش

نظافت کف سالن های ورزش و شستشوی کفپوش سالن ورزشی از آن جهت که ورزشکاران به طور دائم با این محیط در ارتباط اند، اهمیت دارد. همیشه مسئولان سالن های بدنسازی و سالن های ورزشی به دنبال پیدا کردن راه حل هایی راحت بوده اند که با استفاده از آنها بتوانند در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت بالایی کف سالن را شستشو دهند، طوریکه هیچ آلودگی بر روی سطح باقی نماند. یکی از خدمات قالیشویی نوآران شستشوی سالن ها با دستگاه های مخصوص میباشد.
همانطور که می دانید ورزشکاران وقتی فعالیت های بدنی انجام می دهند بدنشان عرق کرده و این عرق موجب لغزنده شدن کف سالن و سبب تجمع آلودگی های مختلف می شود، پس چاره چیست؟ چطور می توانیم کف سالن های ورزشی را همیشه بهداشتی و تمیز نگه داریم؟
در این جا می خواهیم نظافت کف سالن ورزش را مورد بررسی قرار دهیم و روش هایی را که با استفاده از آنها می توانید کف سالن را تمیز کنید معرفی کنیم

تلفن تماس  09195340864? برای هماهنگی خدمات شستشوی کفپوش سالن ویژه همه مناطق تهران

اهمیت نظافت سالن های ورزشی
اولین موردی که باعث آلودگی کف سالن ورزشی شده، عرق کردن ورزشکاران می باشد. این آلودگی اگر به سرعت کنترل نشود موجب آسیب های فیزیکی و سایر بیماری ها می شود. بنابراین باید حتما کف سالن ورزشی را با دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر صنعتی) شستشو دهید‌. با استفاده از دستگاه های مجهز که برای نظافت طراحی شده اند می توانید در سریعترین زمان ممکن با کیفیت بالایی سطوح را از انواع آلودگی ها تمیز کنید.
امروزه کمتر کسی را می توان یافت که جهت نظافت کف سالن ورزش از روش های قدیمی استفاده کند. همه مدیران و مسئولان سالن ها و باشگاه های ورزشی بدون استثنا از انواع دستگاه های مجهز صنعتی جهت مقابله با انواع آلودگی ها بهره می برند‌. در اینجا می خواهیم شما را با بهترین اسکرابر برای نظافت کف سالن ورزش آشنا کنیم.

بهترین اسکرابر جهت نظافت کف سالن های ورزش
اسکرابر صنعتی دستگاهی شبیه به دستگاه مبل شویی است که سرعت و کیفیت بالایی در تمیز کردن کف سالن های ورزشی دارد، به طوری که شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن می توانید کف یک سالن ورزشی بزرگ را کاملا تمیز کنید. این اسکرابر ها بعد از اینکه کف را شستشو دادند با مکانیزم فوق العاده ای که دارند شروع به خشک کردن محیط می کنند.
اسکرابر صنعتی طوری طراحی شده است که چند بریستل پلاستیکی در دستگاه تعبیه شده تا دستگاه به هنگام شستشوی کف بتواند تمام پارازیت های موجود در لا به لای کف را تمیز کند. این بریستل ها اهمیت زیادی در نظافت کف سالن ورزش و  شستشوی کفپوش pvc دارند، چنان چه بعد از نظافت هیچ گونه آلودگی و پارازیت میکروسکوپی در کف باقی نمی ماند.
هر سالن ورزشی با توجه به کاربردی که دارد باید توسط اسکرابر مخصوصی تمیز شود. سطح سالن های سرپوشیده که بیشتر برای فوتسال، والیبال و بسکتبال کاربرد دارند، بسیار آسیب پذیر هستند؛ بنابراین در نوع اسکرابر که برای نظافت محیط از آن استفاده می کنید باید دقت داشته باشید.
بهترین اسکرابر برای نظافت کف سالن های ورزشی سر پوشیده، اسکرابر دستی است. اسکرابر های رده متوسط بهترین گزینه برای تمیزکردن سالن های ورزشی هستند. چون سنگین نبوده و آسیبی به کف وارد نمی کنند.

نظافت کف باشگاه ها با استفاه از جاروبرقی
مدیران سالن های ورزشی جهت نظافت کف سالن ورزش از جاروبرقی صنعتی استفاده می کنند. چرا که جاروبرقی تمام زباله های موجود و گرد وغبار را به سرعت جمع آوری می کند. توصیه می کنیم جاروبرقی که جهت نظافت سالن ورزشی انتخاب می کنید از نوع جاروبرقی های آب و خاک باشد (به طور همزمان بتواند مایعات و جامدات را مورد مکش و نظافت قرار دهد).
در اینجا نکته مهمی که در رابطه با نظافت کف سالن ورزش وجود دارد، توان جاروبرقی است. چون ممکن است در برخی موارد زباله های درشتی بر روی کف ریخته شده باشد که در اینصورت برای نظافت و مکش آنها جاروبرقی باید توان بالایی داشته باشد


سایر خدمات ما: گروه خدماتی قالیشویی نوآوران علاوه بر شستشوی مبلمان راحتی و استیل خدمات نظافتی دیگری را هم انجام میدهد. که برای اطلاع از جزئیات هرکدام میتوانید صفحه مورد نظر را مطالعه بفرمایید

قالیشویی فرش دستباف
موکت شویی در محل
شستشوی تشک خوشخواب در محل
شستشوی صندلی ماشین در محل

تلفن تماس  09195340864? برای هماهنگی خدمات شستشوی کفپوش سالن ویژه همه مناطق تهران.

بهتربن قالیشویی مخصوص فرش دستباف و ماشینی شستشو با مواد نانو قالیشویی فرش ابریشمی غرب تهران و شرق تهران نظام آباد با حمل رایگان، آدرس قالیشویی در شرق تهران پیروزی، نارمک، نظام آباد، تهرانپارس و افسریه قالیشویی در شمال تهران با شماره تلفن و دریافت بهترین هزینه و قیمت قالیشویی در شرق تهران و تهرانپارس

خدمات قالیشویی و مبل شویی در همه مناطق تهران بزرگ

عضو رسمی اتحادیه و مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویی تهران

تلفن تماس  09195340864? برای هماهنگی خدمات قالیشویی در تهران

شماره دفتر مرکزی
02144152436
02166192251

 


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه